Thursday, October 20, 2016

Forex breakout strategie aanwysers

Forex strategie 7 (Gewone tempo System) Deur Edward Revy op 18 Junie 2007 - 07:12. Die idee agter hierdie eenvoudige forex stelsel is om 'n vroeë skuif van die prys vas te vang wanneer dit begin om sy nuwe rigting / tendens vas te stel vir die dag. Soos ons weet die Frankfurt mark open om 02:00 EST (wat 07:00 GMT), dan 'n uur later die ander reuse - Londense mark open om 03:00 EST (wat 08:00 GMT). Die Europese sessie is die eerste groot geleentheid vir elke komende dag. So, wat doen ons Ons begin met 1 uur tyd, verkies paar - GBP / USD en geen aanwysers. Die prysklas ons gaan om te fokus op is vanaf 01:00 EST om 02:00 EST. Ons kyk vir die hoogste hoog en die laagste laag van die prys in daardie reeks en eenvoudig parallel horisontale lyne te trek deur middel van die uiterstes wat 'n tonnel sal skep. Nou is ons gereed om te skuif na 'n kleiner tydraamwerk - 5 minute grafiek - en kyk vir die hele 5 min kers aan te sluit buite die tonnel wat 'n sein vir ons om met die oop van die volgende kers betree sal voorsien. Ons gebruik 'n 20 pit stop of die ander kant van die tonnel - wat ook al die minste is. Ons is met die oog op ten minste 20 pitte wins. Daarna het ons 'n paar opsies: sluit die wins in, begin jaag die prys met 'n volgkeerverlies deur die plasing van die stop net onder die laagste laag van die vorige 5 min kers, of eenvoudig uitgang binne die drie agtereenvolgende uurlikse kerse vanaf die oomblik die handel Om gevul. Gelukkig Forex tradingLondon tempo Strategie Hierdie groot London tempo strategie is 'n goeie voorbeeld van 'n baie winsgewende strategie. Dit maak nie enige Indicators gebruik. Hierdie strategie is die meeste tyd winsgewend met 'n baie hoë wen koers. Jy kan maklik check die strategie deur te blaai terug in die geskiedenis en die hand teken op die grafiek lyne om te sien hoe dit verrig. Tydraamwerk: 1 uur simbool: GBPUSD Risiko: Max 2 van rekening per bestelling Aanwysers: Geen, maar jy moet met die hand lyne op die grafiek Londen tempo strategie teken: Elke oggend jou oop te stel die grafiek en sit dit om GBPUSD en dan reël uit te trek GMT middernag na Londen Open. Nou was daar tussen hierdie keer trek 'n horisontale lyn van middernag en tot Londen Open: 'n reël gaan as boonste lyn wat gaan aan die bokant van die hoogste kers pit tussen middernag en Londen Oop Tweede lyn gaan as bottom line wat gaan aan die onderkant van die laagste kers daaronder tussen middernag en Londen Oop Nou moet jy kyk wanneer hierdie lyn is gebreek of jy kan hangende einde aan beide lyne stel. Wanneer 'n hangende einde is geaktiveer onmiddellik verwyder die tweede een veroorsaak hangende orde. Jy moet SL (stop verlies) wat aan die teenoorgestelde kant van die hangende einde lyn wat jy voor stel. TP (neem wins) teiken is 1: 1 risiko / beloning aan jou SL. Dit beteken dat wanneer jou hangende einde is geaktiveer jy jou TP voor die bestelling te plaas vir die bedrag van jou SL. Byvoorbeeld, as jou SL is 30 pitte jou TP moet wees 30 pitte sowel. Wanneer jou TP kry getref jy meer opsies wat jy kan doen: kan al die winste kan jy jou SL ingestel te wees (gelykbreek) en laat die winste lopie neem. jy kan dele van jou wengeld te neem, stel SL te wees en laat rus run vir 'n paar meer wins. TP is alles in jou hande. Maar vir 'n eenvoudige gebruik net neem al die winste op jou TP. Nou andere om daarop te let is dat as jou Hangende Orde nie ontslae geaktiveer totdat New York Open dan kan jy óf die orde verwyder of stel jou TP om 1/2 van die SL. Probeer dit en kyk of London tempo Strategie werk vir you8230 dit aan My gedoen. Ek het probeer om die strategie op ander geldeenhede, maar die beste resultate was op GBPUSD. Betaal / Connect: Breakout-55 Breakout-55 8211 Strategie wat gebruik maak van net die tydperk EMO en geen ander aanwysers 45. Dit werk op die konsep van breek uit en is baie eenvoudig. Daar is egter slegs ervare handelaars is beter geskik vir hierdie strategie handel as break outs dikwels kan lei tot 'n valse saam met die prys terug te keer na sy vorige tendens. Hierdie strategie werk op beide H4 en daaglikse tydsraamwerke en daarom is dit nie 'n intraday strategie. Breakout-55 Strategie Reëls Prys sluit bo die 55 EMO Tweede kers na die afsluiting ook lomp Koop moet wees op die derde kers Stel stop verlies aan 'n paar pitte onder die 55 EMO Neem Wins sal wees 60 80 pitte as die gebruik van die H4 tyd of 150 200 pitte as die gebruik van die daaglikse tyd raam prys sluit onder die 55 EMO Tweede kers na die vorige noue is ook lomp verkoop op die derde kers Stel stop verlies aan 'n paar pitte bo 55 EMO Neem wins sal 60 80 pitte wees as die gebruik van die H4 tydraamwerk van 150 200 pitte wanneer handel oor die daaglikse tydsraamwerke prys breek onder die 55 EMO Na twee lomp kerse, 'n sell bestelling geplaas met 'n 80 pitte in neem wins en stop geplaas net bokant die EMO handel resultate 55 in 'n wins prys breek bo die 55 EMO Na twee agtereenvolgende lomp kandelaars, is 'n koop bestelling geplaas met 80 pitte in neem wins en stop geplaas net onder die EMO handel resultate 55 in 'n wins die 55EMA tempo strategie is een van die eenvoudigste uitbreek handel strategie wat werk beste op H4 of daaglikse kaarte. Maar, ten spyte van die eenvoud, hierdie strategie vereis 'n geruime ervaring in om te weet hoe om 'n breek uit identifiseer uit 'n valse out. My Forex Breakout Strategie Revealed Forex Breakout is een van die meer algemeen gebruikte handel strategieë wat gebruik word deur valuta handelaar. Die belangrikste rede waarom dit so wyd gebruik is as gevolg van die duidelikheid en eenvoud van die uitvoering. Dit is so eenvoudig dat selfs nuwe handelaars sonder veel ondervinding winsgewend kan handel daarmee as hulle sit in 'n poging om die strategie in hul demo rekening te oefen. So wat presies is Forex Breakout Dit is die skielike oplewing van die prys in 'n bepaalde rigting na 'n tydperk van kant manier beweging of konsolidasie. Met die skielike prys beweging, sal jy dan 'n handel in die rigting van die wins te gryp deur ry die tendens. Forex Breakout skielike beweging Maar hoe om te identifiseer Forex Breakout Opportunity In die eerste plek, moet jy die verskillende kers patrone wat uiteindelik 'n tempo handel sal uitmaak weet. Tendens Channel Stigting Dit is die algemene patrone vir 'n forex tempo plaasvind. Gewoonlik neem dit 'n geruime tyd vir die patrone te voorskyn kom en jy moet op jou tone wanneer jy hierdie patrone op jou grafiek gesien en wag geduldig vir 'n inskrywing geleentheid. In die tweede plek, wat jy die hulp van 'n aanwyser genoem 8220Bollinger Bands8221 nodig. Die doel van hierdie aanwyser is om jou te voorsien met wisselvalligheid tjek. Dit sal in staat wees om jou te vertel of die prys is tans in konsolidasie of nie. Wanneer die boonste en onderste bande is smal, is dit 'n teken vir julle dat die prys is tans in konsolidasie en jy moet wag vir 'n deurbraak. Hier is die stappe wat ek gewoonlik doen om handel forex tempo 2) Stel die nodige tendens lyne om ondersteuning en weerstand vlak of selfs kanaal muur te identifiseer. 3) Hou altyd 'n uitkyk te wees vir die Bollinger Bands wanneer dit nou soos dit gewoonlik dui op 'n konsolidasie aan die gang en dan wag vir die stogastiese om óf gaan oorverkoop of oorkoop. Sodra die prys produseer 'n skielike toename in verkeer en ook terselfdertyd die Bollinger bands begin brei, moet jy dan wag vir die stogastiese om óf kurwe up as jy lank gaan of kurwe af as jy KORT gaan. Bollinger Band Volatiliteit Check 4) wag altyd geduldig vir 'n behoorlike tendens lynbreuk voordat jy 'n bedryf te betree. Versuim om dit te doen, kan lei tot die verlies van geld te danke aan vals outs. Dit is gewoonlik hoe ek handel tempo in forex en die wen persentasie is redelik hoog vir hierdie strategie. Moenie daarop dat die bogenoemde strategie is 'n algemene strategie wat nie fyn het gestem. Ten einde vir jou om handel te dryf met dit, asseblief uitwas deuntjie op 'n demo rekening. As jy nie weet hoe om fyn te stel 'n strategie, lees asseblief die onderstaande Sir. I8217m hoop om te lees van u, Nou is die vraag prys nader weerstand vlak van bb stogastiese bereik dit 'n hoë piek en begin om kurwe af en ruimte uitmekaar egter RSI doesn8217t volg Stoch altyddeur op die top en bly by lomp 50mark skeidslyn of op die lomp / lomp borderline. Sir what8217s hier gebeur as ek ignoreer of te verkoop Y / N. explain vir jou raad is encouraging. keep goeie werk. Dit lyk asof jy 'n samevloeiing van BB en Stogastiese maar nie die RSI. Of jy gaan 'n handel betree afhang van jou. Daar is tye waar die handel is nuttig, selfs al is daar 'samevloeiing van BB en Stogastiese. Daar is ook tye wanneer die handel beland as 'n verloorder, selfs wanneer 3 van hulle is in lyn. Wat jy moet doen is afhanklik van jou risiko vlak. As jy bereid is om meer risiko te neem, kan jy altyd inskryf wanneer 2 aanwysers in lyn. Jy sal nog steeds winsgewend wees as dit wat jy meer handelaars sal gee. Maar as jy 'n baie versigtig persoon, kan jy wag vir 3 van hulle in lyn te bring as dit jou 'n hoër kans om te wen sal gee. In ruil daarvoor, kan jy net 'n paar handelaars elke maand. Ag Kelvin Ek het eers jou webwerf gisteraand nadat ek opgeblaas my eerste rekening hehe 8211 Ek het net kyk na die skerm en gesê: Ag wel, wat my geleer het 'n groot vet les 8211 en hier ek leer. Dit wasn8217t 'n groot verlies, maar dit seer 'n bietjie oor 'n onverwagte lang beer kers en die feit dat ek 'n baie riskante handel geplaas sonder om te dink dit deur. Wel, ek wou net sê baie dankie 8211 jy is 'n goeie onderwyser 8211 Ek is net jou lesse begin, maar reeds leer soveel. Tot dusver het ek is met behulp van 'ondersteuning en weerstand aanwyser op MT4 genoem ondersteuning en weerstand Barry 8211 jy weet dit It8217s soos blou en rooi kolle. Wat dink jy van daardie aanwyser Ek het om te leer hoe om ondersteuning en weerstand lyne te trek myself (van Professor Kelvin van Gangen) Gill (Ierland) Ek is bly dat jy graag die inligting in hierdie webwerf en ek platter van die Professor woord wat jy gebruik op my. Soos vir die aanwyser, is jy verwys na PSAR wat die blou en rooi dot bo of onder die kandelaar Dankie vir jou insiggewende en wonderlike site het. Ek het pas Trend kanaliseer op AUD / USD op 15 minute grafiek. Ek sou gekry het sowat 60 pitte, maar kon nie wag en gesluit op 40 pitte. Al drie voorwaardes voldoen MACD / Stoch, (ek gebruik RSI ook). Ek hoop dit werk vir my in die toekoms ook. Hi, pls Ek is op soek en toets aanwysers vir baie weke nou. pls ek moet net aanwysers wat kan vir my sê baie kort tendens-sê 5 tot 10 minute. thanksMy Forex Breakout aanwyser geopenbaar today8217s pos, sal ek deel met jou 'n paar aanwysers wat ek gebruik om handel te dryf tempo en ek noem dit die forex tempo aanwyser. Forex Breakout is een van die mees winsgewende handel strategieë wat selfs nuwe handelaars in staat is om te doen. Dit is baie eenvoudig om uit te voer en die beweging is gewoonlik baie groot wat ook vertaal na meer wins te maak. Ten einde breakouts meer effektief te handel, moet jy gebruik maak van 'n paar aanwysers wat iewers bekend as tempo aanwysers te maak. Hier is 'n paar aanwysers wat jy moet gebruik wanneer die handel hierdie strategie: 1) MACD aanwyser: Dit is een van my gunsteling aanwysers aangesien dit my met 'n betroubare toegang en uitgang-sein. Wanneer jy handel dryf tempo, die mees irriterende ding wat kan gebeur, is om te sien vir jouself 'n handel betree wanneer jy sien die prys breek deur 'n tendens kanaal of tendens lyn, maar later vind dit omkeer en gestop julle uit. Dit voorkoms staan ​​bekend as vals uit en dit kan wees verminder deur die gebruik van die forex MACD aanwyser. 2) Ossillators: Dit is aanwysers wat in staat is om jou te wys of die mark is tans oorverkoop of oorgekoop is. Voorbeelde van sulke ossillators is relatiewe sterkte-indeks en stogastiese. Deur die gebruik van die ossillator, sal jy in staat wees om verder te versterk jou inskrywing wees as jy in staat is om te sê of die prys gaan voort in sy reeks of tempo van die tendens is. Laat sê dat jy in 'n tendens kanaal en die prys beweeg binne die reeks. Jy sal nie weet wanneer dit sal breek bo of onder die reeks en of dit gaan word afgestoot deur die reeks weerstand en ondersteuning. Dit is wanneer die ossillator kom in gebruik soos dit in staat is om jou te help op hierdie gebied sal wees. As jy kyk na die prys beweeg na 'n weerstand vlak, moet jy 'n blik op die ossillator te sien of dit is oorgekoop. As dit inderdaad oorgekoop, is daar 'n goeie kans dat die prys sal afgestoot deur die weerstand vlak. As jy wil om te bevestig dat dit sal afgestoot verdubbel, kan jy jou MACD kyk om te sien of 'n lomp crossover gaan plaasvind en dit is presies hoe ek kyk vir tempo en afstoting. 3) Bollinger Bands: Dit is 'n aanduiding dat 'n boonste band en 'n laer band wat koeverte die prys erwe. Forex Breakout kom gewoonlik die beste wanneer die mark is in 'n tydperk van konsolidasie. Hoe langer die konsolidasie, hoe sterker is die tempo. As die Bollinger bands is baie smal, jy is geneig om te wees in 'n tydperk van konsolidasie en moet jy op soek is na die prys van 'n skielike uitbarsting van beweging te maak. Sodra jy sien die prys tempo, sal jy beslis vind die Bollinger bands te brei en dit is die beste tyd vir jou om 'n handelsmerk te betree. Bollinger Bands Help Bogenoemde is 3 forex tempo aanwysers wat ek gebruik om te breakouts handel en ek hoop dat hierdie inligting is nuttig vir jou handel sowel. Met betrekking tot die Ichimoku aanwyser, is dit hoofsaaklik gebruik word as 'n aanwyser om sein lomp of lomp van die mark. Van wat ek voorheen gelees het oor hierdie aanwyser, dit behels ook van 2 bewegende gemiddeldes en jy kan die crossover van hierdie 2 bewegende gemiddeldes gebruik om 'n koop te vorm of te verkoop seine. Soos ek hierdie aanwyser nie voorheen gebruik in my handel, Ek is nie in staat om jou te vertel hoe doeltreffend dit is en ek stel voor dat jy hierdie aanwyser probeer om op 'n demo rekening om die uitwerking daarvan te sien voordat die uitvoering daarvan om jou lewe handel. Praat Jou Mind Vertel ons wat jy dink. en o, As jy wil 'n foto om te wys met jou kommentaar, gaan kry 'n Gravatar eNews amp Updates Vra Kelvin Klik hier om my te vra oor enigiets wat verband hou met hierdie blog, my loopbaan, my sein diens en Handel in die algemeen. Dun skaam. ) 16000 Handelaars afgelaai Hierdie boek My Strategie Performance Klik hier om uit te vind die NUUTSTE up to date Performance Verslag van my Forex Street Universiteit strategieë


No comments:

Post a Comment