Sunday, October 23, 2016

Forex spilpunt punte aanwyser

Pivot Punte Pivot Punte word wyd gebruik deur die dag handelaars om vinnig te bepaal waar forex mark sentiment kan verander tussen lomp en lomp. Pivot Punte word ook algemeen gebruik om waarskynlik ondersteuning en weerstand vlakke te vind. Pivot Punte word bereken met behulp van die Open, High, Low, en Close pryse vir die vorige tydperk. So, vandag se Pivot punte gebruik yesterdays Open, High, Low, en Close waardes. Die verhandeling dag begin en eindig by 17:00 New York Time. DailyFX toon Klassieke, Camarilla, en Woodies Pivot punte. Bekendstelling van Grid Sight indeks (GSI) Opdateer: Index is elke Donderdag berig. DailyFX PLUS PRIJZEN CHARTS RSS Risiko Waarskuwing: Ons diens sluit produkte wat verhandel op marge en dra 'n risiko van verliese van meer as jou gedeponeer fondse. Die produkte kan nie geskik vir alle beleggers nie. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate. DailyFX is die navorsing webwerf van FXCMForex spilpunt Trading Tutoriaal Dit is baie moeilik om 'n boek wat geheel en al praat oor spilpunt punte te vind. Maar dit beteken nie dat spilpunt handel is nie belangrik nie. Trouens, die spilpunt handel strategie wat algemeen gebruik word deur diegene 8220big dogs8221 kommersiële handelaars en dit is iets wat die meeste kleinhandel handelaars misloop. So wat presies is spilpunt punte Die spilpunt punte is eintlik vlakke van 'n sterk ondersteuning en weerstand wat gebruik word deur die kommersiële handelaars. By die berekening van hierdie vlakke is, moet jy die pre6ious dag oop, hoog, laag en naby waardes te leer ken. Moenie bekommerd wees as jy nie nodig het om die formule te onthou om hierdie vlakke te bereken, kan jy eenvoudig die gebruik van die vrye spilpunt sakrekenaar wat aanlyn beskikbaar is en dan insette die waardes wat jy versamel het van jou grafiek te maak en dit sal outomaties die vlakke vir bereken jou. Iewers jy kan selfs hierdie vlakke plot maklik met behulp van jou verhandelingsplatform. Gebruike van Pivot Punte Eintlik gebruik ek die spilpunt punte vir 'n paar doeleindes. 1) As 'n intreevlakke. Aangesien hierdie punte arekstrong vlak van ondersteuning en weerstand, het ek gewoonlik gebruik om toekomstige beweging voorspel. Dit is hoe jy hierdie vlakke kan gebruik vir Entry As jy in 'n uptrend en jy sien die prys breek bo 'n spilpunt vlak, kan jy 'n lang posisie te betree en dan plaas jou stop verlies onder die spilpunt vlak. As jy in 'n uptrend en sien jy die prys afgestoot deur die spilpunt vlak, kan jy 'n kort posisie te betree en dan plaas jou stop verlies bokant die spil vlak. Vir hierdie metode om 'n beter werk, kan jy 'n paar aanwysers soos die MACD voeg. CCI of RSI om jou te help met jou inskrywing besluit. 2) As 'n Uittreevlakke: Net so kan jy ook hierdie vlakke gebruik vir die beplanning van jou uitgang. Nou dat jy weet hoe om 'n handelsmerk te gaan met die spilpunt punte, sal ek nou vir jou wys hoe ek gebruik hierdie vlakke aan my handel te verlaat. As ek 'n lang handel nadat die prys breek bo 'n spilpunt vlak te betree, sal ek gewoonlik my teiken wins 10 tot 15 pitte onder die volgende hoër spilpunt vlak. Maar as ek 'n kort posisie nadat hy die prys word afgestoot deur die spilpunt te betree, sal ek my handel sodra die prys verlaat beweeg af na die helfte van die spilpunt lengte. Forex spilpunt Trading Voorbeeld Ten einde te help om beter te verstaan ​​hoe om gebruik te maak van die spilpunt punte in jou handel te maak, het ek 'n voorbeeld om jou te wys hoe jy hierdie vlakke kan integreer in jou handel voorberei. In hierdie voorbeeld, sal ek doen 'n swaai handel wat gebeur tydens die Londense Oop sessie. In die eerste plek, sal ek stip 'n 200 EMO om die tendens van die mark te gaan. Kies uit die onderstaande grafiek, kan jy sien dat die tendens is up vir hierdie grafiek. Pivot Trading Voorbeeld Volgende, sal ek die spilpunt vlakke plot met my platform en dan trek die nodige tendens lyn. Soos jy kan sien uit die onderstaande diagram, is die prys beweeg na die R1 vlak en sedert ek is op soek na 'n swaai, sal ek kyk na 'n kort handel te plaas. Pivot Trading Voorbeeld spilpunt Trading Voorbeeld Op 0015hr, kan jy die vorming van 'n hamer wat 'n teken van ommekeer sien. Terselfdertyd het die prys blyk te wees afgestoot deur die weerstand vlak R1. Op 0145hr, het die prys laer as die tendens lyn gebreek en ek sal 'n kort handel op daardie kers betree. Aangesien dit 'n toonbank tendens handel, sal ek my teiken wins te plaas teen die helfte van die lengte van die spilpunt vlakke wat aangedui word deur die swart lyn op die grafiek en ek sal my stop verlies 20 pitte bo die inskrywing posisie te plaas. Pivot Trading Voorbeeld Hoewel die prys gaan voort om af te skuif na ons geteiken wins vir hierdie geval is, moet ons steeds vashou aan ons afrit strategie elke keer as ons handel hierdie soort strategie aangesien nie alle handel sal op dieselfde manier as hierdie example. Trader-Info ontvou - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese forex spilpunt TRADING INDIKATOR spilpunt (S) is 'n punt van balans - vlak teenoor wat die Persoonlik swaartekrag gedurende die dag, met 3 waardes vir vorige dag: maksimum, minimum en die prys van die sluiting te bereken 13 vlakke vir kleiner tydsraamwerke: die punt van ewewig 6 vlakke van die opposisie en 6 vlakke van ondersteuning. Die gegewe vlakke geroep verwysingspunte. die verwysingspunte laat die verandering van rigting van klein tendens definieer maklik. die belangrikste 3 waardes verwysingspunte vlak, Weerstand 1 (RES1.0) en Ondersteuning (SUP1.0). Op die beweging van die prys tussen hierdie waardes die pouses word dikwels gesien in die beweging soms selfs opbrengste. So Daily Forex Pivot Punte aanwyser: voorspel die omvang van variasie in pryse toon waar die prys shiws kan ophou om die moontlike verandering punte van rigting van die prys beweging. As die mark in die huidige dag oopmaak bo die punt van ewewig, dit is 'n sein vir die opening van lang posisies. As die forex mark open onder die punt van ewewig, die huidige dag is 'n goeie vir die opening van die kort posisie. die tuchnique van gebruik van verwysingspunt bestaan ​​in die dop van draai moontlikhede of ontwrigting by die botsing van pryse met die opposisie vlakke RES1.0 of ondersteuning SUP1.0. Om die oomblik wanneer die prys die RES2.0, Res3.0 of SUP2.0, SUP3.0 vlakke die forex mark, as 'n reël bereik, kan outbided of reselled sodat hierdie vlakke gebruik in die kapasiteit van uittreevlakke. Ons het 'n voltydse handelaars span met 7 jaar ondervinding en forex stelsel en forex strategie ontwikkelaar. Om mee te begin, het jy waarskynlik lees baie hype bied met betrekking tot die verdubbeling van jou geld elke maand of twee. Hierdie aanbod is vir 'n kragtige Forex spilpunt aanwyser wat ontwerp is vir die Meta Trader 4 handel platform. Wat is jy wag vir Kies PayPal vir tot 2000 beskerming koper tags: forex spilpunt, forex spilpunt, forex spilpunt sakrekenaar, forex spilpunt handel, forex pivotpoint, forex spilpunte, forexmentor spilpunt, gratis forex spilpunt, gratis forex spilpunt sakrekenaar , hoe om spilpunt in forex, spilpunt vir forex, spilpunt forex, spilpunt in forex, spilpunt in forex trading. Based gebruik op Bar van 30 September 20:59 GMT Pivot punte is wonderlike hulpmiddels wat die vorige gebruik bars hoogtepunte, laagtepunte en sluitings om ondersteuning en weerstand vlakke vir toekomstige bars projekteer. Daily spilpunt punte is nuttig vir swing handel terwyl 4 uur spilpunt punte is nuttig vir intraday handel. Langer termyn spilpunt punte gee 'n idee van waar die sleutel ondersteuning en weerstand vlakke moet wees. Plaas die spilpunt punte op jou kaarte en sien hoe handelaars blyk te spilpunt vlakke baie respek gee. Daily spilpunte word bereken vanaf die vorige dae hoog, laag, naby wat eindig by 05:00 est of 21pm GMT. 4 Ure spilpunte word bereken vanaf die vorige 4 uur bar wat eindig by 2100, 0100, 0500, 0900, 1300, 1700 GMT. Die spilpunt vlakke en kaarte is opgedateer gedurende die dag om voorsiening te maak vir data aanpassings tydens die day. Weekly en Maandeliks (Daily) spilpunt Indicators Ek het 'n groot aantal aanwysers hier, uit baie verskillende mense. Maar ek is op soek na 'n weeklikse spilpunt aanduiding dat 'n verstelbare tydsone (tydsone) het. En 'n lekker dankie aan al die mense wat hierdie INDIS geskep. Dit is wat ek wil in staat wees om weeklikse spilpunte gebaseer op Maandag 02:00 doen deur tot Maandag 02:00 as my bedieners is gebaseer in Cypress en dus hul 2:00 is GMT middernag. Ek wil ook graag in staat wees om 07:00-07:00 sodat ek die NYS EST spilpunt lyne. Want my programmeringsvaardighede is baie beperk, eintlik om werklik eerlik hulle nie-bestaande wees. Kan iemand enige van hierdie verandering in 'n tydsone verstelbare weeklikse spilpunt aanwyser asseblief Auto-Pivot Plotter Weeklikse V1-00 plotte die weeklikse spilpunte met 'n goeie geskiedenis, maar nie alles wat jy op die tydsone verander. Spilpunte (SDX-TzPivots) 3 erwe 'n verskeidenheid van spilpunte volgens jou tyd ander keuse as nie weeklikse doen. Auto spilpunt plotter v1-41 erwe daaglikse spilpunte tydsone aanpassing. AllPivots v2 doen al spilpunte maar is nie geskik vir tydsone verskuiwing. Aangesluit April 2007 Status: Lid 579 Posts Ek het 'n soortgelyke belangstelling in hierdie onderwerp. daar te sleg has not nog geen reaksie nie. Watter van die spilpunt aanwysers kom die naaste aan wat jy wil doen Ek sal hierdie eienskappe wil: Gebruiker-beheerbare uurlikse verreken, om die effektiewe quot00 beheer: 00quot tyd. Wys historiese data, nie net die mees onlangse. Dit is belangrik om in staat wees om die verlede spilpunt data te hersien en te sien of en hoe PA gerespekteer die vlakke. Daaglikse, weeklikse, maandelikse. Enigiets anders. (H4, H8, sessies vir VSA, Tokio, Londen, ens) intelligent te hanteer Sondag kerse (deur waarskynlik die samesmelting met Maandag data.) Hier is 'n stuk: ondersteuning van 'n gebruiker-gedefinieerde kers, met 'n reghoek getrek, waar die waardes sou kom uit 'n ander makelaars voer. Daarom, as my makelaar sluit te vroeg op Vrydag, of open te laat op Sondag, ek kan 'n aanvullende kers (e) dat die berekeninge sal verander betree. (Net dink uit die boks hier.) Dit kan 'n moeilike ding om 'n byna universele spilpunt aanwyser met 'n daaglikse, weeklikse en maandelikse waardes, wat werk op alle makelaars, ongeag Sondag kerse en verskeie tydsones te skep. Noudat dit gesê is, al is, dit lyk vir my dat die rede enige spilpunt waarde sou hê meriete sou wees, want 'n groot gedeelte van die mark is aandag te skenk. Daarom, as die waarde is gebaseer op noue tyd, en oop tyd, is dit dalk beter wees om uit te vind wat makelaar voer het die beste venster van die tyd vir 'n oop en sluitingstye, en die daaglikse 00:00, en gebruik net die waardes dit bereken . (Open 'n demo rekening met daardie makelaar). Jy kan amper enige data voer vir redelike daaglikse spilpunte gebruik (indien die program ondersteun skyf), maar vir die weeklikse spilpunte, ek dink dit kan meer makelaar afhanklik wees. Aangesluit November 2008 Status: Tech Analyst - Right 50 van die tyd 560 poste (1) is 'n daaglikse tydsone spilpunt wat goed werk vir tydsraamwerke een uur of onder. As jou tydsone is 1, 2 of 3 uur af GMT en jy is met behulp van 4 uur kaarte, kry dit verwar en gee verkeerde daaglikse draai. (2) is 'n groot weeklikse spilpunt plotter. Behalwe dit het geen tydsone aanpassing. Dit begin altyd by Maandag middernag. So as jy 'n GMT bediener dit aan julle gee GMT spilpunte akkuraat. Maar as jy 'n EST bediener sal jy EST spilpunte akkuraat te gee. My probleem is Im gebaseer in Australië en met selfs groot maatskappye soos IBFX (GMT) of MBTrading (EST), kry ek baie stadig uitvoering, en sal kry requoted 2 tot 3 keer gedurende nie-nuus keer. So met behulp van die groter makelaars op die tydsones nie die geval is net werk. Enige ander tydsone Ek dont get requoted glad. Maar as iemand in 'n tydsone funksie kan sit op die weeklikse spilpunt ek kon albei GMT en EST weeklikse spilpunte kry en nie traag bediener uitvoering. Ek is besig met 'n self, maar met 'n baie klein programmeringsvaardighede is dit baie moeilik. Aangesluit April 2009 Status: Tegniese kunstenaar 1654 Posts Invisible Dankie vir hierdie aanwysers. Baie mooi. Ek het 'n groot aantal aanwysers hier, uit baie verskillende mense. Maar ek is op soek na 'n weeklikse spilpunt aanduiding dat 'n verstelbare tydsone (tydsone) het. En 'n lekker dankie aan al die mense wat hierdie INDIS geskep. Dit is wat ek wil in staat wees om weeklikse spilpunte gebaseer op Maandag 02:00 doen deur tot Maandag 02:00 as my bedieners is gebaseer in Cypress en dus hul 2:00 is GMT middernag. Ek wil ook graag in staat wees om 07:00-07:00 sodat ek die NYS EST spilpunt lyne. Want my programmeringsvaardighede is baie. Miskien as jy ooit sien MT4 spilpunt wat: 1.have geskiedenis (ons nog kon ou spilpunt vlak sien, sodat ons kan bestudeer vanuit dat deur te blaai terug) 2.have verskuiwing tyd (sodat ons in staat is om die daaglikse roll kies) 3. hê middelvlak (soos tussen R1 en R2 daar vlak in daardie) ive soek en probeer soveel spilpunt maar nooit vind spilpunt MT4 soos daardie, so as jy weet sal jy saam. baie dankie. Ek sal die nommer een bestuurder.


No comments:

Post a Comment